Hotel 4

Hospitality Management Systeem – Hotel 4

 

Hotel 4° is de ideale tool voor elk soort gasten verblijf  en hotelketen, een PMS ontwikkeld naar uw wensen.
 

Met als doelstelling om fouten te vermijden, zullen zoveel mogelijk processen geautomatiseerd zijn; een vergelijkende offerte is in een minuut gemaakt, en gemaild naar de gast.

 

Quotations are one minute away!

Uw gast ontvangt de vergelijkende offerte per email, en klikt op de kamer die gereserveerd moet worden.

 

Reserveringen gemaakt op uw website, via onze booking engine komen automatisch in uw PMS.

Omzet georiënteerd

Suite 4 is ontwikkeld om de belangrijke en gangbare verkoop en omzet principes. Vele experts zien de dynamisch prijsstrategie mogelijkheden binnen Suite 4 als onmisbaar in een moderne hotel organisatie.

Met ruim 310 rapporten, beheert u real time key perfomance indicatoren, bezetting, beschikbaarheid, omzet, gemiddelde kamerprijs en RevPAR. De Yield management module berekent uw prijzen realtime ahv beschikbaarheid, periode, leadtime, en andere businessrules, zo zal automatisch een hogere prijs gegeven worden wanneer het hotel vult, of kunnen promoties snel ingezet worden om last-minute boekingen binnen te halen.

Met de multi-property module zal een hotel keten, strategische informatie, en uniforme processen eenvoudig kunnen beheren, binnen 1 centrale database. De reserveringsafdeling op het hoofdkantoor boekt simpel in alle hotels die voldoen aan de gewenste voorkeuren die de gast heeft. 

Een intuïtief en compleet Hotel Management Systeem.

 

 

Geen lege kamers meer! 24/7 afdeling reserveringen geopend

Middels het integreren van Hotel 4 met onze booking engine op uw website, verkoopt u direct aan de gast, ongeacht tijdstip.  Direct verkochte kamers betekent geen bemiddeling of commissiekosten. Met de Channel Manager  beheerd u uw beschikbaarheid, prijzen en online reservering met de OTA’s ( Online Travel Agents, zoals booking.com, Expedia, Trivago, ruim 64 kanalen zijn reeds beschikbaar.

Help! Een annulering! wat nu?

Ons advies ? Promote last minute offers.

 

Dankzij de volledigheid van Hotel 4, is een annulering geen probleem, eenvoudig op te vangen op alle verkoop kanalen door een lastminute offerte te activeren.

 

Klanten beheer (CRM) Customer Relationship Management

met de  CRM module, houd u automatisch mail contact met uw gasten, middels gedefinieerde templates voor alle reguliere communicatie:

  • Verjaardagskaart en wens

  • Offerte

  • Herinnering dat offerte vervalt

  • Pre arrival welkom email

  • Reserveringsbevestigings email

  • Dank voor uw verblijf email en klanttevredenheid enquête

 
 

Online reserveringen

2-way communicatie met de booking engine en channelmanager, zorgen ervoor dat alle kanalen met 1 click zijn bijgewerkt. Voor elke kamerprijs bepaalt u de spelregels, deposit en annulerings regels, en communiceert u helder en efficiënt met uw gast. Transparent and efficient communication on your official website.

 

Online Check-in

De software maakt het mogelijk om een email naar de gast te sturen met een online check- in link.  Wanneer de gast de link volgt, vult deze de gegevens in, en hoeft erbij aankomst slechts nog een controle te volgen of alles klopt. De gast gaat sneller naar zijn kamer, en de receptie heeft minder administratief werk, en meer tijd voor de gast.