Helpdesk

Contacteer onze Helpdesk

 

       Splashtop SOS on Demand (one-time access only)

       Splashtop (unattended) remote access 

 

helpdesk

De Helpdesk is geopend van maandag t/m vrijdag van 9am tot 5pm

Alle andere dagen en ook feestdagen is de helpdesk voor storingen bereikbaar van 8am tot 8pm

 

U bereikt ons 

**(support vragen anders dan een technische storing worden tijdens kantoor uren in behandeling genomen)

 

 

Een storing is: Uw systeem werkt niet, u krijgt foutmeldingen, ook na het opnieuw opstarten van uw systeem.

In dat geval belt u de helpdesk en kiest u optie ‘1’ 

 

  • Controleert u zelf of uw printer voldoende papier heeft, het juiste type papier en dat de stroom goed is aangesloten
  • Controleert u of uw systeem nog toegang heeft tot internet,en bijv. www.proffid.nl bereikbaar is.
  • Indien u niet getraind bent in het systeem, dient u binnen uw organisatie de persoon te vinden die u kan helpen. Wij bieden op maat gemaakte trainingen aan.

Wellicht heeft u het directe nummer van onze collega’s, gebruikt u dat nummer aub niet voor support, onze collega is niet verplicht om hierop te antwoorden  in zijn of haar vrije tijd.